Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 29 september 2009

stempelkaart

Ook wilde ik gelijk maar een van mn eerste stempelkaarten aan jullie showen. Rechts boven wilde ik nog met een leuk tekststempeltje hem verder opleuken. Maar omdat ik die nog niet heb houd ik hem even zo. Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden.

De stempel is van magnolia: Sweetheart Tilda.
Het achtergrond papier is van Basicgrey Bountiful, de roze cirkel is van het papier van Pretty Paperblocs Vintage Beige, de bloemen (geen idee, zit in een blikje waar het merk niet meer op staat) en de knoopjes zijn van Paperie Greenhouse.


8 opmerkingen:

  1. Hoi meis !

    Wat een leuke blog zeg.
    En wat een prachtig kaartje !
    Weer heerlijk girlie ;-)

    Liefs, isabelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Mariska! En je stempels zijn erg lief :)

    Groetjes Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariska,

    Je hebt een super leuk blog! Ik hoop dat we elkaar kunnen blijven volgen en dat je nog
    veel mooie dingen op je blog gaat laten zien!

    groetjes Henny
    www.atccardshenny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariska,
    Super leuk kaartje, ook erg mooi papier!! Top!! Natuurlijk ben ik ook een volger van jou geworden, want wil veeeeeeel meer moois van jou zien.. xxxxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel!
    had ik niet beloofd afdrukjes voor je te maken?
    ik ben het helemaal vergeten!

    ik hoop het van het weekend even te kunnen doen!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig kaartje;)
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Heel leuk ook met die tilda die als het ware zit in de cirkel alsof ze in zo'n hangstoel "Bubble Chair" zit! Ik ben zelf ook sinds November begonnen met stempelen en ben al helemaal verslaaf hahaha...neem gerust ook eens een kijkje op mijn blog en zeg me maar wat je van mijn creaties vindt ;)
    Gr. Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa