Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 27 februari 2010

En nog een DT Member!!





Is het super gaaf? Of is het super gaaf?
Ik kreeg vorige week van Mery een mailtje of ik in het dreamteam van Heartland Creek wilde versterken. Nou, daar zeg ik uiteraard geen nee op! Dat ze mij daar voor vragen zeg! Echt super gaaf!!
Ik ga het team versterken samen met: Mery, Henriette, Ilonka en Chantal.
Een erg leuk team dus!!

We zullen elke maand een digitale stempel van Vera krijgen. Daarmee gaan we iets maken, een leuke kaart of een andere creatie!
Over 2 weken komen de eerste creaties op de blog van hearland creek te staan. Dus kom voor al dan een kijkje nemen, of word alvast volger!

Heartland creek dreamteam

Liefs mariska

11 opmerkingen:

  1. heey mariska
    gefeliciteerd met je deelname aan het dreamteam:D
    we gaan er vast en zeker iets leuks van maken hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOi Mariska,

    Leuk dat jij ook bij het DT team zit en dat je bij mij volger bent geworden. Ik heb me ook gelijk bij jou aangemeld, gezellig.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke leuk meid, ben benieuwd naar alle creaties...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Mariska geweldig meis je zit ook gezellig bij het dreamteam! Ik kijk ernaar uit om je creaties te zien en we maken erwat moois van . Heel veel plezier en sucses met je eerste stempel.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoy Mariska,
    Proficiat! Ik kom zeker kijken!
    Fijn weekend!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat meid
    ben al heel benieuwd wat je allemaal zal maken
    liefs natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig leuk zeg!!!! Van harte gefeliciteerd en veel plezier!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey meissie

    Wat leuk voor je! Gefeliciteerd meid!
    En alvast veel knutselplezier!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd hoor, wat leuk!

    Vl plezier!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa