Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 10 februari 2010

En nog een verhuiskaartje!

Zooo! Het lijkt wel of iedereen op eens aan het verhuizen gaat. Hahahah.
Wel weer een prima aanleiding om een kaartje te maken. En met het zelfde stempeltje als ik gistere heb gebruikt. Ook het zelfde soort kaartje heb ik er van gemaakt. Ik denk dat het bij deze twee stempeltjes ook de beste keus is om een "luik-kaartje" (of hoe je dat noemt) er van te maken. Deze was trouwens alleen voor een vriendin en niet voor een stelletje zoals de kaart van gistere, vandaar dat ik er nog wat bloemetjes bij heb geplakt.



Ojah, ik was al begonnen om de kaart te schrijven, en toen bedacht ik me dat ik hem nog op de foto moest zetten, vandaar dat je al de datum erop ziet staan. *blond* (geestelijk dan, want ben op het moment zwart hahaha)

9 opmerkingen:

  1. Weer een heel leuk kaartje Mariska! Ik moest wel lachen om je verhaaltje. Mag ik 1 kritisch kleinigheid je zeggen? het is al wel februari 2010 inmiddels en geen 2009 meer.... ;-) Maar je kaartje is geslaagd hoor! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahah! Sorry, ik snap dat jij heel erg baalt. Maar ik moest wel erg lachen om je reactie op mijn blog. Ach...we hebben allemaal wel eens van die 'blonde' acties, haha. Dat gebeurt je dit jaar vast niet meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey mariska
    wouw wat een leuk kaartje:D
    soms heb je er van die periodes tussen dat ze allemaal gaan verhuizen hihi
    liefs en groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is weer prachtig geworden en wat een mooi papier.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariska

    Wat een leuke verhuiskaartjes heb je gemaakt.
    Je hebt ook een leuke dag gehad met de echo van je zusjes baby. Super is dat hé. Zie je zo'n ongeboren kindje bewegen. Blijft bijzonder.
    Er zijn nét leuke stempeltjes van Eline oin de winkels voor leuke babykaartjes.
    Heb er al op mijn site staan (www.a-la-kaart.nl) Ook leuk om te doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, what a nice card, love it! =)

    Thank You so much for your kind words in my blog.
    best regards Karin/essmo =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meis!

    ik vind beide verhuiskaartje erg leuk geworden! vele verhuizers is niet erg, zolang ze maar niet te ver weg gaan wonen!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zoooo...eindelijk weer eens wat tijd om je blog te bekijken..zo druk geweest de laatste tijd...maar ik heb een boel gemist zie ik alweer...Wat een mooi kaartje is dit! Het stempeltje blijft superschattig!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa