Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 27 februari 2010

Girl, its all about the belly!

Jah jah!!
Mn zusje is nu met zwangerschapsverlof! Wat gaat het super snel allemaal!!
Ik kan echt niet wachten tot die kleine er is. Laat staan zij en dr man!!
Geweldig!! Hahahah.
Tjah, maar bij een zwangerschapsverlof hoort een kaartje. En ik kon bij ons in de buurt geen leuke kaartjes vinden, en toen bedacht ik me dat ik nog van die zwangerschaps stempeltjes heb! Perfect voor de gelegenheid!
En dit kaartje is het dan geworden!



Ben uiteraard weer benieuwt naar jullie reacties!!
Liefs mariska

11 opmerkingen:

  1. heey mariska
    wat een super leuk kaartje weer
    heel erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou super!! tja en wachten duurt altijd lang. maar wat een leuke kaart. en dat stempeltje is zeker heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Mariska!

    Ook een leuk stempeltje zeg.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meissie

    Ziet er heel leuk uit hoor!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaartje is prachtig geworden en wat een mooi stempeltje die kende ik nog niet. trouwens ook nog gefeliciteerd met je dt schap
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje Maris!! :-)
    En ik vind de spiegel echt zooo gaaf verzonnen.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Mariska,

    Wat een super leuk kaartje
    Dat stempeltje is geweldig !!!
    En nu is het wachten tot de baby komt..... leuk hoor om tante te worden

    Groetjes Miranda...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is erg schattig.
    Welk merk is de stempel (veel zwangere in mijn omgeving;)

    gr sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik word geloof ik een beetje seniel want ik zou toch zweren hier al een reactie op gegeven te hebben...niet dus. Nou meid ik vind die stempele helemaal leuk , kaart ook trouwens zo met dat doorkijkje..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke en schattige kaart! vind dat stempeltje erg leuk, kende hem nog niet! Ben benieuwd hoe het van de rest met je gaat en of je werk/studie ervan bevalt!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk kaartje weer en wat een supertof stempeltje! Van welk merk is die?

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa