Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 9 februari 2010

Verhuiskaartje

Hoi allemaal!!!

Ik ben er weer!! En wel met een verhaal en een kaartje. Hahahah!
Eerst het verhaal maar, want wat ik toch heb mee gemaakt is denk ik het mooiste wat ik in mn leven heb gezien.

Ik kreeg vorige week donderdag een telefoontje van mn moeder dat ik zaterdag vroeg op moest staan omdat ze me om half 8 zouden ophalen. Ik zo: hoezo dan? Nou zegt ze, weet je nog dat Marga (mn zusje) je had beloofd mee te gaan naar haar 3d echo? Daar gaan we dan naartoe!
Ik was super blij natuurlijk, maar het erge was, ik moest nog 2 hele dagen wachten. En dan gaat de tijd langzaam, das niet normaal. Maar goed, zaterdag gingen we er dus heen. Youssef (mn zwager) was super rustig, maar dat is hij altijd als hij iets spannend vind. En Marga was eigenlijk best wel relax, geen ochtendhumeur, ze had er gewoon super zin in. En mn ouders en ik ook!
Dus toen was het moment daar, Marga en Youssef gingen als eerste naar binnen. Omdat ik het geslacht nog niet mag weten, bleven mn ouders en ik op de gang wachten. Na 5 minuten mochten wij ook komen. En wauw!! Te mooi om waar te zijn! Op het scherm zag je links de hele baby in zwart wit, en rechts zag je in een soort gelige kleur het ingezoemde gedeelte van de baby. En mn zusje is dus al 30 weken, dus je kon al aardig wat zien ook in het gezichtje! Zooo leuk, hij/zij heeft de wangetjes van Marga en t neusje van Youssef! Zo leek het dan. Nou echt ik stond met mn mond open te kijken. Zoooo fantastisch mooi was het. En we kregen ook nog het hartje te horen, nou mijn dag kon niet meer stuk. Alles bleek ook goed te zijn met mn neefje/nichtje. Dus we waren allemaal super blij. Tjah, ik ben niet echt goed in vertellen van lange verhalen dus zal ik het gaan afronden. Maar jullie kunnen je vast wel voorstellen wat een geweldige ochtend ik heb gehad!!
***
***
***
Ok, en dan nu mn kaartje. hahahah!
Een vriendin van mij is bezig met verhuizen dus daar hoort uiteraard een kaartje bij. Ik had nog helemaal geen stempel die je kan gebruiken voor een verhuiskaartje, dus heb ik die vorige week besteld, van Rachelle Ann Miller. Ik vond hem zooo leuk.
Dus moest er gewoon zo snel mogelijk een kaartje van maken.
Dit is hem geworden:

9 opmerkingen:

  1. Hoi,

    ohw wat een leuke verrassing zeg...mooi he zo'n echo!
    Gezellig dat jullie mee mochten.... nu maar wachten he tot hij of zij er is.

    Mooi kaartje en wat leuk gedaan joh!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Mariska!

    Wat een verhaal en wat geweldig leuk zeg! Kan mij goed voorstellen dan dat die 2 dagen te lang waren.

    Altijd leuk om dat zo te zien op een echo!

    Je kaartje is geweldig mooi.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig he om mee te maken een echo. wij hoopte bij de 3de ook op een 3d beeld te kunnen zien helaas lag hij toen verkeert zodat we niets konden zien alleen 2d maar dat is toch anders. maar bij deze zwangerschap hopen we meer geluk te hebben. je kaartje is weer prachtig geworden
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey mariska
    wat gaaf dat jullie mee mochten naar de 3d echo:D lijkt mij ook echt super leuk hihi
    je kaartje is weer erg leuk geworden
    liefs en groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart,En gefeliciteerd dan maar he,jah tante worden is niet niks.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goh wat leuk dat je mee mocht zeg
    en wat een mooie kaart

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowie, hij is prachtig. Super mooie stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee wat leuk zeg! En dan heb ik het over je verhaal en over je kaartje, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje en wat een superleuk stempeltje! Echt helemaal geweldig, waar heb je die besteld als ik vragen mag?

    En wat fijn dat alles goed gaat met je nichtje/neefje!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa