Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 21 april 2010

Een award gekregen =)

Ik heb vandaag van Sandra deze mooie award gekregen. Dank je wel meid!!
Maar ik ga me dit keer eens lekker niet aan de regeltjes houden ;)
Want ik heb afgelopen week al weer flink moeten bedenken wat ik over mezelf zou vertellen.
Daar en tegen geef ik hem wel aan al mijn volgers!!
Dus ik hoop dat jullie er blij mee zijn :D















Liefs mariska

3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met de award ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een award hebt gekregen!:D

    En wat lief dat je hem aan al je volgers geeft;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award! Het is je gegund!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa