Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 3 april 2010

Geen kaartje maar een vraag aan jullie

Ik heb dit keer geen kaartje gemaakt, maar ik had wel een vraagje.
Ik ga van 6 mei t/m 10 mei naar mn broertje in Engeland. En daar wilde ik natuurlijk gaan shoppen. Maar nu was ik net op internet aan het kijken voor leuke scrapwinkeltjes in Colchester of Londen maar kan er niet veel vinden.
Weten jullie toevallig leuke adresjes?

Ben erg benieuwt.

Liefs mariska

8 opmerkingen:

  1. nee meid daar kan ik je niet aan helpen maar wil je wel alvast een ontzettende leuke vakantie toewensen...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,

    je kan even op deze site http://www.docrafts.co.uk/asp/stockists/ kijken voor een verkoop adres daar.

    gr sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten, denk dat je met de site van Sanne het verste komt.
    Ik wens je in ieder geval alvast een hele fijne tijd daar toe!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb in Cornwall gewoont dus kan je helaas niet helpen,dat gebied ken ik niet.
    In elk geval veeel plezier in de UK!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey maris
    ik ken er geen winkels maar wil je wel alvast heel veel plezier wensen;)
    kent je broertje er geen hobbywinkels?
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik weet er wel in de buurt van Londen.
    Maar moet dit even opzoeken. Ik laat dit nog weten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. www.bladerubber.co.uk

    neem eens een kijke. Eeen grooooote winkelmet verschillende vestigingen. In londen zelf is er klein stempelwinkeltje maar daar weet ik niet direct de naam van.
    liefs en veel plezier in engeland,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ikke nog eens,
    www.bladerubber.co.uk is het kleine stempelwinkeltje
    www.hobbycraft.co.uk
    is een enorme grote hobbywinkel met verschillende vestigingen.
    veel succes en een goede reis,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa