Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 10 mei 2010

Kaartje wat ik op de boot heb gemaakt

Hoi allemaal.

Jullie hebben het bericht over Engeland vast al gelezen.
Daarin stond ook dat ik een kaartje had gemaakt onderweg naar Engeland, maar kon hem eventjes niet vinden.
Maar...nu heb ik hem gevonden hoor.
Ik kan jullie zelfs mn stappeplan van het kaartje laten zien, althans het geen wat ik op foto heb gezet op de boot.

Benieuwt wat jullie er weer van vinden!
Ojah...en nog hartstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes.




7 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart heb je op de boot gemaakt. Jammer dat het niet is doorgegaan, volgende keer beter. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Mariska!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje is dat zeg
    jammer dat de reis zo kort was

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje,schattig plaatje!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Leuk dat je op zo'n manier lang komt op mijn blog en zag dat je gelijk volger bent geworden, erg leuk omdat te zien!!!

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kaartje!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa