Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 13 juni 2010

Hellup!!!

Uhm....ik heb een klein probleempje. Ben ik net achtergekomen.
Ik dacht dat via mr linky het nummer werd getrokken, maar volgens mij is dat niet zo.
Nu ben ik op zoek gegaan en kwam ik op de site van Random number generator. En nu wil ik zo'n random number generator op mn blog zetten maar dan komt hij niet met het gekozen nummer erop. Ik ben zoooo blond. Zijn er mensen die hier al eens vaker mee hebben gewerkt die het mij kunnen uitleggen?
Hahahaha.
Anders moeten jullie me er op vertrouwen dat het nummer van de generator ook echt het nummer is. hahaha

Dom dom dom!! Ben er al de hele avond mee bezig.
Alvast bedankt.

Liefs mariska

6 opmerkingen:

  1. heeehehe ik ben blond he dus.....kan ik je ook niet helpen......blond he!!!!sorry..hihihi.Succes er is vast iemand die het wel snapt.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er nog nooit mee gewerkt Mariska!
    Wat mij nu het beste gewoon lijkt is het nummer wat eruit is gekomen en die dan op je blog zetten?

    En idee?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Mariska,

    Hmmm, lastig... Sorry, ik heb hier nul ervaring mee en kan je er helaas niet bij helpen.. Ik zou gewoon briefjes in een hoge hoed stoppen en hier een winnaar uit trekken, ha ha!! Ik hoop dat iemand je kan helpen hiermee.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nope helaas kan ik je ook niet helpen,ben al blij dat ik de simpele dingen op de blog snap lol.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariska,

    Ik maak van die random generator altijd een printscreen als hij het nummer heeft getrokken (Bovenaan je toetsenbord aan de rechterkant zie je die knop staan)als je dat hebt gedaan ga je naar paint en plak je hem daar.. afbeelding opslaan en als het goed is, is het dan gelukt!!
    Liefs xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sorry, ik heb er ook nog nooit mee gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa