Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 24 juni 2010

Kaartje voor Sandra

Jah jah!!! Ik hoop dat ze hem ondertussen heeft, maar dat zal wel want ik heb hem gistere in de middag verstuurd.
Hier is hij dan!!
Het kaartje voor Sandra en Arno en uiteraard de kids. Want een kaartje hoort er natuurlijk helemaal bij he.

Ben weer super benieuwt wat jullie er van vinden.
Ojah, en voor de voetbalfans, veel plezier met het voetballen vanavond.
















Liefs mariska

24 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd,mooie kleurtjes.
    veel voetbal plezier.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke persoonlijke, maar toch stoere kaart!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is een leuk kaartje.Die zou ik nou ook wel eens in mijn brievenbus willen vinden,prachtig.Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is ook leuk zeg, zo lekker jongensachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis, ik heb vanmiddag je prachtige kaart ontvangen en hij staat hier op de kast te pronken,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk kaartje !!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey meis..

    als ik nijntje weg denk vind ik het een superkaart, leuk zo al overalletje. Ik heb een giga hekel aan Nijntje maar zoals die hier over de naam teun kijjkt is toch wel geinig gedaan.

    Thanks voor je bezorgtheid meis, maar ik trek het prima zo te nachtdiensten, het slapen is altijd een probleem geweest, na drie uur slapen ben ik zo wakker als het maar kan dus ga ik dr maar uit alleen nacht vier word dan wel wat zwaarder..gek he?

    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh dat is echt een prachtig kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een kei mooi kaartje is dat geworden zeg
    leuk dat nijntje erbij

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk is hij geworden! Peet vindt Nijntje niet leuk, las ik, maar ik wel! Super gemaakt dus! Leuke kleuren en grappige vorm zo!

    Zonnige groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk kaartje, lekker stoer en heel leuk met dat nijntje en die naam. Ik vond het ook een erg leuke template om mee te werken:)
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaatrje maris
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mariska hij is echt leuk dat jongens pakje als kaart en ja nijntje hoort er wel zo bij.

    Ik zal het ingedachten houden hoor jou reactie op mijn blog bij de kaart van Christa.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey meis, wat een ontzettend leuk kaartje voor de geboorte van Teun! Ook wil ik je hartelijk bedanken voor je ontzettend mooie kaartje voor onze bruiloft! Is alles goed met je?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja de hitte vind ik ook niet echt geweldig, sluit me zelf vooral op met de gordijnen dicht om het nog enigzins vol te houden :) ik ben nu 24 weken weken zwanger en de kleine wordt midden/eind Oktober verwacht! We zijn nu bezig met schilderen van het kamertje want de meubels komen al over 2 weken.. heb er echt zooooo een zin in!

    liefs en hou je taai met het weer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Mariska,

    mooi pakje heb je gemaakt, echt enig! Ik heb helaas niet de hele kit, maar alleen die 4 die je op mijn blog zag staan. Ik weet niet of je desondanks toch wilt ruilen? Zou ik wel leuk vinden. Ik kan je wel een overzicht van mijn andere stempels sturen?

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Mariska,

    stuur me maar een mail, dan heb ik gelijk je mailadres. Ik vergeet het anders ben ik bang LOL, maar bedankt alvast!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhh..helemaal leuk, ik wacht wel even hoor hahaha;)
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige kaart!

    Even naar aanleiding van je vraag: ik weet niet meer van welke site ik ze precies heb maar ik heb volgens mij gegoogled op old fashioned cars en vintage cars. Ik hoop dat het daarmee wel lukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa