Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 22 juni 2010

Wie wil mij van dit stempeltje afhelpen?

Hahahah.
Misschien een gekke titel.
Maar ben op zoek naar een nieuw huisje voor dit stempeltje.
Ik heb hem aangeschaft, maar heb er eigenlijk niet zo'n schik mee.
Ik heb er wel al wat afdrukjes mee gemaakt maar hij ziet er verder super netjes uit.
Geen inktsporen enzo.
Ik wil hem eventueel ruilen voor een ander stempeltje uit de fairytale collectie van magnolia of verkopen (ik denk aan 7 euro incl. verzendkosten)
Ik doe dit zo eigenlijk nooit, maar wil jullie eerst een kans geven alvorens ik hem op marktplaats ga zetten.















Liefs mariska

3 opmerkingen:

  1. hoi Marika,
    Ik kan niet goied zien welke hij is. Kan je een afdrukje erbij zetten?
    Als ik hem niet heb wil ik hem eventueel wel wisselen.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mariska, ik wil hem wel hoor. Voor 7 euro wil ik hem wel kopen. Of wil je liever ruilen?
    Ik ben tot zaterdag met vakantie, dus nadien kan ik wel wat opsturen welke ik kan ruilen.
    Ik hoor het wel.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh...ik zou em zelf zo wel willen hebben, maar geen budget helaas ivm de komende vakantie...maar zou je anders misschien een aantal afdrukjes ervan voor me willen maken als je m nog niet verkocht hebt? Kunnen we gelijk misschien weer een ruil doen?

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa