Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 6 augustus 2010

Magnolia stempeltje

Heeej allemaal

Lekker aan het genieten van het mooie weer?
Hier jammer genoeg niet. Niet dat het hier geen mooi weer is, dat is het namelijk wel, als ik zo naar buiten kijk.
Maar ben zoooo beroerd. Nu heb ik vakantie en ben ik ziek. Dat was niet echt de planning. Maar helaas.... Ik hoop maar dat het snel over is.

Maarre... ik had misschien nog iets leuks voor jullie.
Jullie weten dat ik flink aan het sparen ben voor copics.
Dus heb ik nog eens gekeken of ik een stempeltje heb die weg mag.
En heb er eentje gevonden.
Tilda with lamb.
Ze mag voor 5 euro inclusief verzendkosten weg.(ze mag eventueel ook geruild worden voor copics:P)
Dus mocht je interesse hebben. Dan mail me maar eventjes op dit mail adres:
mariskaveenbrink@hotmail.com













Liefs mariska

1 opmerking:

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Blogarchief


Every Saturday a candy by Teresa