Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 16 augustus 2010

Wat een boel kaartjes zeg!

Wat verwennen jullie me toch.
Wat ontzettend veel kaartjes heb ik al binnen van jullie.
Maar nog niet van iedereen.
Mochten jullie ze wat later hebben opgestuurd, dan kan dat niet zo heel erg veel kwaad.
Aangezien ik de candy naar het weekend heb verplaatst. Eigenlijk zou mn moeder morgen langs komen, maar ik had al een afspraak met mn tante staan om te gaan winkelen. En aangezien mn moeder een van jullie kaartjes uit zal kiezen duurt het nog een paar daagjes langer. Ik hoop dat dat niet erg is. Des te meer tijd heb ik om nog wat leuke spulletjes aan te schaffen voor de winnaar(s). Mocht mn moeder geen keuze kunnen maken, dan word het eventueel meer dan 1 winnaar. lol.

Dus stuur nog maar lekker die kaartjes op, want jullie hebben nog heel eventjes de tijd.

Alvast hartstikke bedankt, want ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen hier aan mee zouden doen.

Liefs mariska

6 opmerkingen:

  1. je kaartje is al onderweg hoor, als het goed is heb je hem morgen in de bus
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog even wachten geen probleem hoor, hihihihihi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen , en shop ze morgen maar dat zal zeker wel gaan lukken toch
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lang zal ze leven lang zal ze leven.....jaja het is nu net na twaalf uur dus ben je nu jarig! Gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Birthday to you,
    Happy Birthday to you,
    Happy Birthday dear Mariska
    Happy Birthday to yooooouuuuu
    Hope you have a wonderful day
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Mariska,

    Super dat je zo veel kaartjes hebt gekregen!! Leuk! Fijne dag vandaag!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Blogarchief


Every Saturday a candy by Teresa