Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 12 augustus 2010

Wie heeft er tips voor een picknick

Hoi allemaal.

Ik houd zaterdag een picknick bij ons in de buurt aan het water.
Maar nu wilde ik even jullie hulp inschakelen. lol
Ik heb geen idee wat ik allemaal moet gaan klaarmaken.
Ik heb ondertussen al wel receptjes voor zalmwraps en komkommer wraps.
Maar wil ook iets van sandwiches maken. Wat is lekker te combineren op een sandwich en hoe pak ik het aan? Ben geen keukenprincess, om eerlijk te zijn ben ik eerder een leek op dit gebied.
Ik heb al wel drank in huis: Gele bacardi en Jills (dat appelbier, geen idee of het lekker is) en rose. Verder haal ik ook nog wat sapjes enzo. Maar wat betrefd hapjes, geen idee hoe ik dat allemaal moet aanpakken.
Heeft iemand ideetjes voor me?

Liefs mariska

4 opmerkingen:

  1. Wat altijd lekker en makkelijk vooraf klaar te maken is, is koude pasta. Je kookt pasta (krulletjes of iets van kleine vorm), koude groentjes erbij en ev. zalm/hesp/tonijn, meng alles met witte yoghurt, beetje mayo, breng op smaak met kruiden. Smullen maar. Op het internet vind je mega veel receptjes daarvoor.
    Nog veel plezier !
    Groetjes, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandwiches met ham en kaas en sla en tomaat,komkommer,beetje majo en ketchu zijn ook altijd leuk evt met een leuk vlaggetje erin,dan zien ze er gezellig uit!!En deze kan je ook met kalkoen of kip filet maken,tonijn salade is ook zo gemaakt met blikje tonijn (in groenten) wat majo en dan lekker op stokbrood..Er is best veel simpels te verzinnen.....Geoon bakjes salades met stokbrood is ook altijd leuk en lekker...je moet t jezelf niet te moeilijk maken he!!!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kan best sandwiches apart leggen en de salades, ham, kaas , tomaten, komkommer hard gekookte eitjes en sla zo leggen dat iedereen zelf kan nemen waar die zin in heeft.
    liefs en amuseer je!
    chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. of je maakt lekker van die kleine kipkluifjes in de oven klaar..zijn koud ook heel lekker.
    of je maakt van een blikje croissantdeeg kleine croissantjes en daar rol je dan een worstje in (en mosterd evn) bakken en dan ook koud prima te eten ;) pff ik heb nog zoveel recepten...als je meer wilt, mail me maar

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Blogarchief


Every Saturday a candy by Teresa