Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 11 november 2010

De krea-doe bezocht!!

Ik ben vandaag samen met mn ouders naar de Kreadoe geweest. Zoals meerdere van jullie waarschijnlijk ook zijn geweest of nog gaan.
Wat een drukte!!!! Het was zo druk dat je er bijna naar van werd(althans ik)! Geef mij maar de brabanthallen. Wel leuk voor een keertje om mee te maken hoor. Zo'n kreadoe. Maar voor mij toch echt te druk!
Ook omdat ik met mn been zit en sinds gistere ook met mn rug. Zo heb je niets en zo heb je gelijk een paar dingen aan je lijf wat niet klopt. Hahaha. (het lijkt wel of ik oud word, hahaha)
Wel hebben we erg leuke spulletjes geshopt. En die wil ik jullie heel graag laten zien. Ik ga er zulke leuke dingetjes mee maken. hahahah



Dit zijn de spulletjes van mn moeder.



















Dit zijn mijn spulletjes (ben er zoooo blij mee)


















Hier een foto van onze gezamelijke spulletjes




Ben erg benieuwt wat jullie van mijn nieuwe spulletjes vinden.
En hoe jullie de krea doe hebben meegemaakt.

Liefs mariska

15 opmerkingen:

  1. gaaf meid!!! ja gister was het ook druk! ik heb helaas geen foto gemaakt. maar ik heb vooral papier en designpapier gekocht. en wat stempeltjes :) flowersoft. en pareltjes

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow!! What a richnes!!! I wish I was there)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spulletjes. Veel plezier ermee.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow gafe spulletjes hoor van jullie alebei.Maar ik ga a.s zaterdag heen>En dan is het ook nog de drukste dag zeggen ze.Ga voor de eerste keer maar heb er reuze zin in.
    Gr Anja;o) ben bnwd naar wat je ermee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit !! dat beloven mooie kaarten te worden, ben benieuwd !
    veel plezier ermee,
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je mooie spulletjes gekocht. Jammer dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk ben je gauw beter.
    Ikga niet meer naar kreadoe. Ik vind het veel te druk. Brabanthallen vind ik veel gezelliger en niet zo druk!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben gisteren geweest en het was erg druk
    ik heb maar 6 kramen bezocht die ik absoluut wilden zien, en toen was het al weer tijd voor ziekenhuis bezoek, ik heb giga veel gekocht, hihihihi, ga maar kijken op mijn blog
    ik ga de volgende keer gewoon naar de KGK dagen in zwolle, dat is meer mijn ding
    jullie hebben mooie spullen gekocht meiden
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gave spullen meis, tja ik ga bijna elk jaar naar de kreadoe, in juni zijn mn moeder zus en ik ook naar rijswijk geweest en dat was heerlijk shoppe, je kon overal NORMAAL bij dus ben benieuwd as zaterdag als het niet bevalt dan is de kreadoe afgeschreven volgend jaar, dan word het of creaweekend of knotsgekkekaartendagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen heb je uitgezocht. Ik was er gister ook. (voor de eerste keer) Het was inderdaad druk en wat was ik moe 's avonds. ;) Maar ik ben nu toch blij met mijn nieuwe spulletjes. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave spullen hebben jullie gescoort veel plezier er mee.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariska,

    Prachtige spulletjes zeg, jij(jullie) kunnen weer vooruit hoor;-). Veel plezier ermee!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie spulletjes daar kun je vast veel mooie dingen mee maken.
    groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hé meis wat heb je toch ontzettend leuke dingentjes gescoort.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige spullen heb je gekocht Mariska.
    Ik ben niet gegaan,dat gaat helaas niet door me ziekte.
    Veel plezier met je spulletjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke spulletjes Mariska! Benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa