Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 4 december 2010

Alweer een kerstkaart!!

Ik moet zeggen dat ik al echt een beetje de kerstkriebels krijg (de goede kriebels hoor). Ben namelijk gistere met mijn buurvrouw bij de intratuin geweest om eens heerlijk over de kerstafdeling te lopen met die heerlijke kerstmuziek op de achtergrond. Sorry voor de goedheilig man, maar ik kan er niets aan doen. Vind het errruug leuk om zo de kerstsfeer op te snuiven. hahaha.
Heb overigens niets voor kerst gekocht. Jah, wel wat kleins voor onder de boom voor als ik eters krijg tussen kerst en oud op nieuw. Ojah, en prachtig lint! Heel erg! Dan loop je te kwijlen tussen de kerstballen en dan zie je opeens dat prachtige lint overal liggen. Ja sorry, dan kan ik me niet meer helemaal beheersen. Al heb ik maar een rol lint gehaald. Dus dat vond ik erg goed van mij.

Ook ben ik gistere nog eventjes bij de pipoos geweest. Dat was in de ochtend, om toch nog wat papier te halen voor kerstkaartjes. Want dat gaat zo snel op!!
En daarmee heb ik dan ook weer een nieuw kerstkaartje gemaakt.
Ik weet niet hoeveel ik er nog ga maken hoor. Denk dat ik de rest maar bij ga kopen. Maar mn hobbymaatjes die meedoen aan mijn kerstkaarten-verstuur-actie die krijgen uiteraard wel een zelfgemaakte hoor.

Nou jah...ik zal mijn kaartje maar eens showen.
Zoals je ziet heb ik er ook een label ingemaakt met de tekst happy holidays.

































Nou ben erg benieuwt wat jullie er van vinden.
Ojah...wie nog mee wilt doen aan mijn candy, je hebt nog 1 dag de tijd!!
Dus schrijf je nog snel in!!

Liefs mariska
En ik wens jullie een heel fijn Sinterklaasweekend!!!

5 opmerkingen:

  1. schitterende kaart mariska
    erg leuk gedaan
    ik ga straks ook nog even verder met een kerstkaart hihi:P heb het papier al klaarliggen:P
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kerstkaart Mariska! Prachtig!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt schitterend geworden Mariska!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Mariska,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa