Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 6 december 2010

Kerstboom en uitslag Candy

Hoi allemaal.

Vandaag eindelijk de kerstboom kunnen versieren want ik had lichtjes gehaald.
100 om precies te zijn en ik had nog een snoer die het deed dus dat zou genoeg zijn voor mn boom.
Maar ik moest die oude snoer uit de knoop zien te krijgen. Dat was me bijna gelukt, tot ik lomp ging doen. En toen heb ik toch even voor de zekerheid gecontroleerd of die het nog wel deed, omdat ik er zo mee aan het klooien was. En wat een pech!! Hij deed het niet meer. Dus ik werd al shagerijnig en had de kerstmuziek al afgezet, want daar werd het niet beter door op het moment. Ben weer op de fiets gestapt en heb nog een snoer met 100 lampjes gekocht. Ik had wel gelijk bij de kassa gevraagt of ze hem wilde controleren want anders zul je zien, dan kom je thuis en dan doet hij het niet.
Nou ik weer naar huis gegaan, de kerstmuziek opgezet. Werd ondertussen al weer wat vrolijker en ben zingend aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat!





















































Er komt nog meer hoor. Zoals van die takken met lichtjes maar daar had ik vandaag geen zin meer in. Moet ook zeggen dat ik niet zo lekker ben. Volgens mij komt er een griepje aan *afkloppen*


En dan nu....*tromgeroffel* de uitslag van mijn candy. Want daar zitten jullie ondertussen al weer een dag op te wachten (ik moet er wel even bij zeggen dat de post tot vrijdag een staking heeft, dus kan niet eerder gestuurd worden dan vrijdag)De winnaar is...












Nummer 7!! En dat is Petra!!
Meid, ik heb je adres dus die gaat mee met je kerstkaart!
Veel plezier ermee!

Liefs mariska

9 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er allemaal gezellig uit zeg bij jou,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw dat ziet er al gezellig uit meis
    wat een pech met je lampjes, gelukkig is het met nieuwe kopen toch goed gekomen
    gefeliciteerd petra met de candy
    mariska dank je voor de kans meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een verhaal weer meid! maar het ziet er goed uit nu hoor, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Mariska, Super gezellig worden hoor! En wat een leuke andere spulletjes heb je ook staan! Petra van harte gefeliciteerd met je mooie prijs en Mariska bedankt voor het mogen meedoen! Enne niet ziek worden hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gezellig zo meid en gefeliciteerd voor petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit! Toch nog nieuwe lichtjes moeten halen... Petra gefeliciteerd! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit hoor :D en petra gefeliciteerd!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oww meiske thanks voor de gave stempel, ben er nu al helemaal heppiedepeppie mee. je huisje ziet er gezellig en sfeervol uit ondanks het gevecht met de lampjes:-). Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat ziet dta er l lekker gezellig uit bij jou:D
    ik zet de doom vant weekend op had afgelopen weekend geen tijd helaas:(


    en petra van harte gefeliciteerd met je gewonnen stempel
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa