Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 13 februari 2011

Dagje bij Winnie

Hoi Allemaal.

Gistere heb ik een super leuk dagje gehad bij Winnie!
Eerst zijn we eventjes snel naar de kwast gegaan om daar copics te halen. Ik had goed gespaard dus heb gelijk een boel gehaald. hahaha
Dit zijn ze:












Toen we bij haar waren aangekomen ging Vince voor ons lekker broodjes halen want t was ondertussen lunchtijd.
En ik heb mijn kerstpakketje kunnen uitpakken. We hadden namelijk met kerst elkaar een kerstpakketje gestuurd. Maar die van haar was zoek geraakt bij de post. Ze hebben hem kunnen opsporen en toen hebben we maar besloten dat ik hem zou krijgen als ik bij hun op bezoek zou komen. En dat hebben we dus gedaan. En ik ben echt super verwent!!!
Na dat ik al mijn nieuwe mooie spulletjes had bewonderd zijn we aan de knutsel gegaan.
Ik heb 2 kaartjes gemaakt. Eentje laat ik nu alvast zien en met de andere zal ik aan een challenge mee doen. Dus die zet ik in een ander bericht.















Ben er niet helemaal tevreden over maar t is weer eens wat anders.

Ook heb ik trouwens nog een prachtige tassenhanger van Winnie gekregen die moet ik zeker aan jullie laten zien. Ben er zooo happy mee.















Is hij niet super mooi?

Ik hoop dat jullie ook een hele fijne zaterdag hebben gehad.
En ik wens jullie nog een hele fijne zondag.
Ik ga nog even lekker aan de freubel.

Liefs mariska

13 opmerkingen:

  1. Lekker he centjes uitgeven aan je hobby.
    En dan ook nog verlate post hihi . Maar wie is Winnie??. Vrindin?.
    Ik vind je kaart wel mooi en deze stempel zie je ook niet zo vaak van Elisabeth Bell. Ik wens jouw ook een fijne Zondag liefs Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat zijn nog een leuke verwennerijen Geniet ervan
    Je kaart vind ik heel gezellig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooo jij ben lekker geslaagd zeg gaaf hoor en mooie kaart, en ik had ze gezien die tssenhangers van winnie op haar blog heel mooi zeg, xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er schitterend uit Mariska!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariska
    wat een leuke kleurtjes stiften heb je gekocht zeg
    erg leuk
    je kaartis is oko erug leuk geworden
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariska
    wat heb je leuke kleurtje stsiften gekocht zeg
    ik kleur nu oko met copic stiften gebruik dan wel de stiften die chantal heeft hihi anders moet ik dubbel kopen ( kopen we liefer wat anders voor hihi)
    je kaartje is ook erg leuk geworden
    groetjes sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje! Veel plezier met je nieuwe spulletjes!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, gezellig hoor! Grot gelijk om meteen flink wat nieuwe Copics te kopen. Ik wil in de carnavalsvakantie weer nieuwe gaan kopen. Je kaartje is ook erg leuk. En die tassenhanger die Winnie voor je gemaakt heeft vind ik ok erg mooi! Snap dat je daar happy mee bent. Ik ben vanavond trouwens nog bij je in de buurt geweest; was bij een vriendin in Bergen. Toen ik naar huis reed, ben ik eerst richting Nijmegen gegaan en toen via de A50 naar Eindhoven. Zag ik ineens Malden op de bordjes staan en toen moest ik meteen aan jou denken, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig
    mooie aanwinst
    tja ik heb een koopverbod.....heb vorig jaar teveel uitgegeven, metname aan de copicverzameling
    en heb een maandbudget gekregen van mijn vriend
    ik hoop dat ik a.s. vrijdag nog naar creaweekend van Hardenberg mag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariska,
    ik kom alvast een kijkje bij je nemen voor morgen het kleurenkaartteam weer paraat is :)
    Leuk he die copics !
    En 't erge is dat het leuker en leuker werkt naar mate je er meer hebt :)
    Je kaartje is erg leuk geworden !
    Tot morgen
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariska!

    Wat leuk allemaal die copics en vooral dat je er gelijk meerdere heb kunnen kopen.
    Ik ben nog steeds niet aan de copics, ik kleur nog steeds met de coloursoft derwent kleurpotloden.En denk dat ik dat ook nog hele lange tijd blijf doen.
    Ik vind het kaartje dat je gemaakt hebt mooi,ondanks dat je er zelf niet helemaal tevreden mee bent.
    Erg mooie kleuren die je hebt gebruikt!

    Ook het tassenhangertje wat je gekregen hebt is super!

    Ik hoop dat verder alles goed met je gaat?
    Sorry dat ik weer n lange tijd niks heb laten horen van me,maar als je wilt kom je maar even kijken op mijn blog.Daar heb ik weer een heel stuk tekst geschreven over waar ik allemaal mee bezig ben en ik heb daar ook iets voor jou!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariska,
    wat een mooi kaartje!! En prachtig die tassenhanger :) Ga ook eens op zoek naar zo'n sleutelhangers, want wil er ook al lang eentje maken ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het kaartje is schitterend en wat ben je lekker verwend(door jezelf en Winnie)!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa