Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 18 februari 2011

Een award gekregen!

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer!
Ik ben de laatste tijd weer wat minder in blogland en op internet te vinden. Maar dat komt omdat ik er een verslaving bij heb. Lezen! hahaha. Ik had een tijdje geleden van een vriendin het boek twilight geleent, geen idee of ik er doorheen zou komen omdat hij engels is. Maar wat een heerlijk boek zeg! Ik wilde hem in een keer uitlezen, maar dat ging helaas niet. En toen hij uit was was ik helemaal verslaafd! Ik heb 1 2 en 3 besteld en ondertussen heb ik 4 in huis. Daar moet ik nog aan beginnen, maar vind het zo zonde dat het bij dat boek eindigt dat ik hem eigenlijk nog niet wil lezen ondanks dat ik zoooo ontzettend nieuwsgierig ben na dit boek.
Dat is dus waarom jullie me wat minder zien. hahahaa.

En ik heb van Kim een award gekregen! Ben er erg blij mee, dank je wel meid!






Het is de bedoeling dat ik hem aan 5 mensen geef, maar dat wil ik niet. Hahaha, dus ik maak er een beetje mijn regeltjes bij en geef hem aan al mijn volgers.
Heel veel plezier ermee.

Liefs mariska

Ps vanmiddag zet ik weer een kaartje op mn blog neer.

3 opmerkingen:

  1. wat heerlijk zeg als je de rust kunt vinden om te lezen, tis nooit mijn ding geweest om een boek te lezen,als ik halverwege was was ik al weer vergeten waar het in het begin om ging hihi. Geniet lekker van je boeken meid, tis er lekker weer voor enne proficiat met je award....liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award
    En geniet ook van je boeken
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi mariska
    gefeliciteerd met je award;)
    en wat leuk dat je er een nieuwe verslaving bij hebt
    ik lees ook erg graag op het moment niet zo heel veel vind het zelf zomers altijd erg lekker om in de achtertuin te lezen hihi
    groetjes sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa