Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 26 februari 2011

Lekker knutsel weer

Hoi allemaal.

Wat een dag zeg!
Regen, regen en nog eens regen.
Bah bah. Maar wel heel fijn als je lekker wilt gaan knutselen en niet naar buiten hoeft.
En dat heb ik gedaan hoor.
Ik heb een magnolia kaartje gemaakt.

Ben erg benieuwt wat jullie er van vinden.

















Nou...ik wens jullie nog een heel fijn weekend.
En hopelijk krijgen we nog ergens een keer het zonnetje te zien. Want die mis ik heeeeel erg. hahaha.

Liefs mariska

21 opmerkingen:

  1. Heey Mariska,

    Wat een leuke kaart zeg!

    Helemaal mijn stijl, lekker roze!

    Ik hoop ook dat de zon weer eens te voorschijn komt.
    Ik zit nu achter en film met mijn laptop op schoot en ben gewoon maar internet aan het afstruinen. Ik vind het zo'n rotweer!

    Lieve groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    wat een prachtig kaartje!!

    heeel mooi gekleurd!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeelemaal mijn kleur. Rrrroze. En die vlinderpons wil ik ook!!! Ik ga hem ook gauw kopen. Ik had mezelf beloofd als ik hem vandaag ergens tegen kom dan koop ik hem:) Hihihi dus bedankt;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super lief kaartje zeg,en wat een gave bloem ,xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariska
    wat heb je wer een leuk kaatrje gemaakt zeg
    erg leuk
    groetjes sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje. Heel erg mooi. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaatrje mariska
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariska wat een super lief kaartje is dit.Mooie vlinder heb je gemaakt.
    Ik hou van vlinders want dan schijnt de zon hahah.Vandaag was echt herfst bah bah.
    Ben je ook gaan volgen hoor elke keer vergat ik het en nu heb ik me aangemeld nr 150 ben ik, super veel volgers heb je gefeliciteerd hoor.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker vrolijk kaartje. Heel goed om de boel wat op te vrolijken met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekkere vrolijke kleurtjes!!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje! En het is idd echt binnenzitten-en-knutsel-weer deze dagen hè?!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lief kaartje Mariska, mooi papier.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Mariska!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker lekker knutsel weer gaaf kaartje heb je weer gemaakt.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schattig kaartje en ja gelukkig dat we onze hobby binnenshuis kunnen uitvoeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Mariska,super die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje! Zo leuk die magnolia'tjes he :)Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so sweet, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje Mariska. Heel mooi met die bloem!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa