Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 8 april 2011

LOTV Kaartje

Hoi allemaal!!

Allereerst wil ik jullie laten weten dat het nog niet helemaal goed met me gaat. Maar in het ziekenhuis hebben ze niets kunnen ontdekken en nu moet ik weer naar de huisarts om te kijken wat t dan wel niet kan zijn. Baal ik wel een beetje van want het blijft beroerd voelen, die duizeligheid en misselijkheid.

Verder ben ik druk met mijn werk bezig geweest, vandaar dat ik alweer een week niets heb gepost. Ojah...het doosje van Jip en Janneke was een succes. Mijn zusje en zwager waren er erg blij mee. En het verjaardags feestje van mijn neefje was een nog groter succes. Behalve de taart. Want daar moest Aydin helaas niets van weten. Volgens mij houd hij meer van hartige dingen, want de soepstengel was wel weer een succes. hahaha.

Nou...ondertussen heb ik mijn bestelling van LOTV ook binnen en daar moest ik natuurlijk een kaartje mee maken. Ik had een velletje met tekst stempels gekocht en een elfen stempeltje. En daar heb ik dit kaartje mee gemaakt. Vind hem zelf wel leuk geworden.



























Ik ga zo eens naar jullie creaties kijken en daarna ga ik weer van het zonnetje genieten.
Liefs mariska.

13 opmerkingen:

  1. hoi

    een schitterend kaartje!
    een gaaf plaatje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vervelend zeg dat ze niet echt wat kunnen vinden... blijft toch onzeker dan he!
    Wat leuk kaartje heb je toch nog gemaakt

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje geworden.
    Sterkte bij de huisarts.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ben blij dat je ons weer even een update van alles hebt gegeven. al is het wel jammer om te lezen dat het met jou nog niet echt goed gaat. Ik hoop echt dat het snel beter gaat. mooi kaartje heb je weer gemaakt. Heerlijk is dat he als er een pakketje met een nieuwe bestelling komt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig. En beterschap hoop voor je dat ze vlug ontdekken waar de klachten vandaan komen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful card, Mariska. Those soft colours are beautiful. And the image is so sweet and so fabulous coloured by you. Love everything on it.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariska

    Nou zeg dat is niet leuk dat ze niks hebben kunnen vinden en nu weer in onzekerheid moet zitten om erachter te komen wat er aan de hand is,want ik gun het je zeer zeker niet dat je je nog steeds ziek voelt.
    Hoop dan ook van harte dat je je snel weer wat beter voelt!
    Jouw kaartje is wel helemaal super hoor!
    Hele mooie stempel,leuke tekst en mooie kleurtjes.
    Heb je leuk gedaan meid!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! En wat een mooie tekst :)
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je reacties :D
    Fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele mooie, geslaagde kaart ! bedankt voor je lieve woorden op mijn blog,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi kaartje wat je gemaakt heb en wat rot dat ze niets kunnen vinden want je eigen zo beroerd voelen is heel erg rot hoop dat het snel beter gaat met je

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooi kaart Mariska en een prachtige tekststempel.
    Ik hoop dat het gauw beter met je gaat, sterkte.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa