Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 15 april 2011

Wie kan mij helpen

Hoi allemaal.

Ik had een vraagje aan jullie. Vooral voor de gene met een stansapparaat. Ik wilde nu ook wel eens met stansjes werken op mijn kaarten. Zie ze vaak voorbij komen en ik vind ze erg mooi. Nu was mijn vraag dus, wie kan mij daar aan helpen. Uiteraard tegen een vergoeding dat kan zijn in geld, maar eventueel ook met stempelafdrukjes of iets anders.
Ik hoor het graag van jullie, mijn email adres is: mariskaveenbrink@hotmail.com

Liefs Mariska

5 opmerkingen:

  1. Hey meid;

    Als je wilt mag je me een mailtje sturen met wat je in gedachte had?
    Wil je best iets doorhalen en opsturen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet heel veel stansen, maar wel een aantal. Als je me je adres mailt, wil ik wel wat uitdraaien. Geef je ook een paar kleuren op? Dat is wat makkelijker.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zeggen: doe mee met de uitdaging op de TGF-hyves en ook op die van Kraftin' Kimmie, want je weet maar nooit. ;) Je maakt altijd kans op een leuke verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey mariska
    helaas kan ik je niet helpen heb zelf wel de spelbinders grand calibur tekoop gezet ( en waarschijnljik net verkocht) omdat wij toch steeds de cuttlebug pakken en tjah 2 stans aparaten in huis is ook wel een beetje teveel van het goede hihi.
    hoop dta je snel 1 vind;)
    op marktplaats staan vaak ook wel goede en goedkopere cuttlebug machines;)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoy Mariska,
    Ik heb zelf de CB. en best veel stansen zowel van Cuttlebug als van Joy, Marianne Design, Spelbinders en een paar van Tim Holtz.
    Geef me kleur en stans en ik maak ze voor jou. Liever geen geld hiervoor. Graag stempelafdrukjes ;-))
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.
    p.s.: Zal vanavond een foto nemen van mijn 3 volle Joy mappen en je toesturen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa