Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 27 mei 2011

Even een kleine update

Hoi allemaal!!

Even geen kaartje maar gewoon even een update om te laten weten dat ik niet van de aardbodem verdwenen ben. Hahah.
Ik ben de afgelopen weken best druk geweest. Maar niet op een slechte manier. Al moet ik zeggen dat het op mijn werk wel iets minder loopt waardoor dat mij weer veel energie kost. Maar dat is niet de reden dat ik even geen kaartje heb gemaakt hoor.
Ben gewoon heel veel leuke dingen aan het doen. En afgelopen week heerlijk met een grote groep studenten (jah jah) gebarbequed. Een vriendinnetje van mij is student en nu hadden we afgesproken om met 2 studenten huizen te gaan barbequen. En dat was erruuug gezellig. Nu weet ik ook meteen wat voor alcoholische spelletjes die studenten allemaal doen. hahaha.
Verder heb ik veel gewerkt en nog wat met vrienden afgesproken. En het weekend is ook weer lekker vol gepland. Winnie komt morgen gezellig deze kant op en zondag ga ik naar mijn ouders. Dan zie ik mijn neefje ook weer eens, want die logeert dit weekend bij mijn ouders. Erg leuk. En voor die tijd wil ik nog proberen een kaartje te posten. Maar ik denk wel dat dat gaat lukken. Dus zondag zullen jullie weer wat van mij gaan zien.
Oh, vergeet ik bijna te zeggen dat ik me had op gegeven als guestdesigner bij Sweetpea maar helaas hebben ze mij niet uitgekozen. Maar naar het zien van de blogs van de meiden die zijn uitgekozen snap ik wel dat ik nog niet in hun voetsporen zal treden. Nog even wat vaker met die stempels aan t werk gaan en misschien dat ik dan ook eens als guestdesigner daar aan het werk kan. Lijkt me namelijk helemaal te gek.

Nou dat was mijn update. Ik ga nog even bij jullie op de blogs neuzen. En als het goed is doet alles het weer dus kan ik ook een berichtje achter laten.

Liefs Mariska

3 opmerkingen:

  1. heel fijn weekend ook en geniet maar lekker.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel fijn weekend mariska
    en geniet er lekker van;)
    ik wacht met spanning op je kaatrje hihi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, je weer eventjes student te voelen!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa