Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 13 juli 2011

Stempels van sweetpea binnen

Wauw! Vandaag heb ik dan al mijn gewonnen stempels bij sweetpea binnen gekregen.
Ik kreeg een code van 15 dollar om uit te geven.
De twee bovenste heb ik uitgekozen en de twee onderste heb ik er bij gekregen.
























Ben er zoooo blij mee! En als ik weer aan knutselen toe kom dan ga ik er meteen wat mee maken.

Liefs mariska

10 opmerkingen:

  1. Waaw Mariska wat zijn ze cool !
    Proficiat met je gewonnen stempels he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is nog eens een mooie prijs
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schitterend! Ben benieuwd wat voor een moois je ermee gaat maken!
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je mooie prijs
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempels veel plezier
    ermee en ben benieuwd wat je ervan gaat
    maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    je heb weer super mooie gekozen zeg
    en wat een gave heb je erbij gekregen meis, veel plezier met stempelen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, veel plezier hiermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Congratulations Mariska!
    Very adorable stamps.

    I want to say thank you for taking part in my candy and good luck.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa