Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 10 september 2011

2e aanvulling op mn candy

Hoi allemaal.

Nu even geen kaart maar een aanvulling op mn candy klik hier. Ik zou die pas geven als ik 170 volgers zou hebben, maar ik kon niet wachten. hahaha.

Het gaat om 40 roosjes.
10 paarse van 2,5 cm
10 roze van 2,5 cm
10 paarse van 2 cm
10 roze van 2 cm.





















Als dat geen leuke aanvulling is weet ik het niet meer.
En ik kan jullie vertellen dat ik een leuke stempel voor jullie heb besteld voor bij de candy. En die zelfde stempel heb ik onlangs nog gebruikt. Die ga ik binnenkort bij de aanvulling doen.

Ik zou zeggen, vertel het vooral rond.
En geniet van het mooie weer vandaag.
Ik ga dat zeker doen.

Liefs mariska

4 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dit is weer een beauty van een aanvulling meis, echt heel mooi
    een fijn weekend meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh!! spannend!! deze candy word per week groter en groter!!!
    lief hoor!!!

    groetjes CreaLautje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut een leuke aanvulling! Dat wordt een leuk pakketje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Nou wat gaaf zeg ziet dat er uit... je maakt het nu wel heel spannend hoor.
    We kunnen dus niks anders doen dan afwachten he? pffff

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa