Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 8 oktober 2011

2 Kerstkaartjes

Hoi allemaal.

Het is alweer zaterdag, heerlijk zeg!
Nu heb ik lekker tijd om mijn huisje leuk voor de herfst in te richten, want dat is het nu toch echt geworden.
Maar eerst wil ik jullie 2 kerstkaartjes laten zien.
Ik was gistere bij mijn ouders geweest en mn moeder knutselt ook graag (wat ik super leuk vind) en nu hebben we lekker wat kaartjes gemaakt.
Ik heb 2 kerstkaartjes gemaakt. Want die moeten ook echt gemaakt worden. En ik moet zeggen. Ik heb er op dit moment al 5!! Dat is een hele prestatie voor mij. Hahahah. En we hebben nog 2 maanden te gaan. Dat gaat goed komen :D

Ik zal ze eens aan jullie laten zien:





























Ik ben weer hartstikke benieuwt wat jullie van mn kaartjes vinden :D
Ojah...vergeten jullie mn candy niet? Klik hier om naar mn candy te gaan. Nog 8 volgers en de candy word weer aangevuld en nog 28 volgers en de candy gaat eruit. En ik kan jullie verzekeren dat hij zeker de moeite waard is.

Fijn weekend allemaal.
Liefs Mariska

16 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes!! Succes met de rest, ik hik er tegenaan, die kerstkaartjes...

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer hele mooie kaarten geworden Mariska!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaarten mariska
    erg mooi gemaakt.
    heerlijk is dat he als je je hobby kunt delen:)
    ik zit ook op totaal 5 kerstkaarten dus ben nog wel eventjes bezig haha
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit
    En gewoon rustig door gaan met je kerstkaarten. Zie je creaties wel weer
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerst kaartjes.
    Succes met de rest van je kerst kaartjes,

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn 2 leuke kaartjes
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaarten meis, oja ik heb er wel iets meer ,maar loop vreselijk achter met de clubaktie bij tiets, aan de end van het jaar moet je er ongeveer 56 hebben ik zit net op 31 pfffff xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super hoor en veel suc6 met de kaartjes ik zit nu wel op 30 maar veeeeeelste kort pfff hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super hoor en veel suc6 met de kaartjes ik zit nu wel op 30 maar veeeeeelste kort pfff hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey meis!!

    wat een leuke kerstkaartjes zeg!!
    misschien dat ik er toch nog wat ga maken voor dit jaar ;) die van jou zijn in ieder geval helemaal super!!

    Liefs, Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes Mariska !
    Ik ben er ook niet goed in hoor, de kerstkaarten op tijd klaar krijgen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaartjes Mariska, gezellig dat je samen met je moeder freubelt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wow Mariska these are so beautifully traditional...stunning...thanks for the wonderful comment you left me on my Sugar Nellie blog hop card
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaarten zijn mooi hoor!!

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa