Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 13 november 2011

Dagje winkelen met mn Buufje

Hoi allemaal.

Gistere ben ik gezellig met mijn Buufje naar Cute stamps and cards geweest in Rheden.
En wat is de winkel opgeknapt zeg! Hij ziet er super uit! Hij zit nu 2 straten verder en is echt 2x zo groot. We kwamen aan en we zagen meteen al voor bij de deur grote bakken scrapvellen liggen. Voor 25ct en 40ct. Nou daar moesten we dus door heen spitten. En daar had ik al 22 vellen uitgezocht die ik zowiezo mee wilde nemen. Ik had er eerst 30 maar heb er netjes 8 kunnen wegleggen. Aan de andere kant van de deur stonden nog meer bakken maar dan met stempels en zo die afgeprijst waren. Maar daar vond ik alleen hele gave splitpennen (zie foto). Dus die moest ik hebben.
Nou...ik had al een lijstje voor me zelf in mijn hoofd voor wat ik moest hebben. En dat was onder andere het Kraftin kimmie stempeltje met dat zwangere figuurtje, copic navul van de huidskleur (die gaat zooo snel op) en iets voor bij mijn vintage kerstkaarten. Nou dat is allemaal gelukt. En nog veeeeel meer. Want ik kwam binnen ook nog het een en ander tegen. Ik zal jullie mijn "buit" eens laten zien. Ben er erg blij mee.
En natuurlijk ga ik er ook snel een kaartje mee maken. Dus houd mijn blog in de gaten ;)

Liefs mariska







8 opmerkingen:

  1. Leuke koopjes zeg :)
    dat onderste stapeltje papier is wel erg mooi

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt heerlijk gescoord. Knap dat je toch nog die 8 vellen terug legt. Ik had ze gehouden hihihihi.
    Wat een zalig gevoel die nieuwe aankopen.
    Ik kijk uit naar wat je ervan gaat maken.
    Helemaal leuk.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mariska, wat een leuke spullen, heb gelijk even gegoogled hoever Rheden van Apeldoorn is. (lol)
    Ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt weer even vooruit met je leuke spulletjes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! Vooral die metalen rozetjes met die bubbles erbij!
    En opruiming is altijd fijn! ;)

    Veel plezier ermee, kzie wel wat je ermee maakt...

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een gave spulletjes. Dat wordt weer veel scrapplezier! Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik zou het zeker ook heel leuk vinden om nog af te spreken! Ik moe tnog 1 week werken en dan begint mijn verlof. Ik ben alleen niet meer zo mobiel, haha. Ik zou graag ook eens jouw kant opkomen, maar dat zullen we eens na de bavlling moeten doen. Maar je bent hier altijd welkom hoor! Fijne zondagavond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen, veel plezier ermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo hé, dat is een hele voorraad!
    Prachtig allemaal!
    Ben benieuwd naar de uitwerkingen van dat mooie spul.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa