Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 15 november 2011

Stempeltjes te koop

Hoi meiden.

Alllereerst, dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mn vorige berichtje.
Dat vond ik heel erg leuk.

Enne...ben vandaag wat eerder van werk terug gekomen en had bedacht dat ik eens mijn stempels wilde gaan uitzoeken.

Ik zal ze jullie eens laten zien en misschien hebben jullie er wel belang bij? Ik zet gelijk ook de prijzen er neer.

Dit stempeltje van Motivet zou ik graag voor 5,00 verkopen






















Voor dit stempeltje van Belles and whistles zou ik graag 5,00 krijgen willen























Volgens mij is dit een stempeltje van sugar nellie en daar wil ik graag 4,00 voor























Voor de stempels van Sweetpea vraag ik 4,00 perstuk






























En voor dit stempeltje vraag ik 2,50





















Mocht je interesse hebben dan mag je me mailen op dit email adres: mariskissy@hotmail.com

Liefs mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa