Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 10 februari 2012

Een award gekregen :D

Hoi allemaal!!

Ik kwam er vandaag achter dat ik van mn vriendinnetje Marlieke een mooie award heb gekregen. Ben er helemaal happy mee! Dank je wel meid.










En ik weet dat heel weinig mensen hem tegenwoordig nog willen, zo'n leuke award. Dus ik kies er voor om hem aan iedereen door te geven die hem ook wilt :D

Liefs Mariska

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk voor je en bedankt dat ik deze mag meenemen maar laat deze toch staan
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    gefeliciteerd met je award meis
    ik neem hem graar van je mee meis, dank je wel
    dat is lang geleden dat ik een award heb gekregen
    je bent een toppertje meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa