Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 12 februari 2012

Nieuwste aanwinsten

Hoi Allemaal.

Zijn jullie lekker aan het genieten van jullie weekend?
Nou ik zeker wel! Ik ben gistere (alweer) lekker wezen winkelen met Debby een vriendin van mij. We waren eerst naar Wijchen geweest, maar waren daar niet echt goed geslaagd jammer genoeg. Toen zijn we nog eventjes op de thee geweest bij een vriendinnetje van mij en haar man en zoontje die ook in Wijchen wonen. En omdat ze zwanger is vond ik het wel leuk om nog eventjes iets mee te nemen. Dus ben ik nog snel even de etos in gedoken en daar had ik lekker zwitsal producten gekocht voor hun. Nou toen we daar op de thee zaten bedachten Debby en ik ons dat we nog wel even naar Heesch konden rijden, dat was nog geen 20 minuten van Wijchen af. En daar ben ik heel goed geslaagd!!
Debby wat minder, want die wilde perse een leuk stempeltje kopen en helaas was haar dat niet gelukt.

Maar we hebben weer papier in over vloed en omdat ik niet veel roze meer had heb ik daar ook wat van meegenomen. Maar ik let er de laatste tijd ook op dat ik wat meer meeneem dan alleen roze en dus ook jongens papier of andere kleuren.
Ik zal jullie mijn aanwinsten eens laten zien.

De eerste foto zijn van de aanwinsten in Wijchen en de tweede komen uit Heesch :D




































Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en tot snel!!

Liefs Mariska

6 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, mooie dingen gekocht! jammer dat Heesch wat ver is, maar het schijnt een superwinkel te zijn.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. te gek hoor, gave papiertjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dagje heb je gehad zo te lezen. Leuke papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijk he, zulke nieuwe aankopen, heel veel plezier ermee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis, het ziet er allemaal heel lief uit! Maar dat je een gezellige dag hebt gehad is natuurlijk NOG belangrijker... Hoewel, als je dan thuis lekker de buit weer bekijkt, is het dubbel genieten!

    Liefs Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa