Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 22 juni 2012

Luiertaart :D

Het is dan eindelijk zo ver dat ik de Luiertaart kan showen. Ik kon hem al een paar dagen geleden showen maar ik heb het zo druk gehad dat ik even heb gewacht. Want nu heb ik dan ook eindelijk de fotos van Mirhan en mij binnen :D Dus kan ik die ook maar gelijk even showen :D


Allereerst dan maar even de luiertaart:



Hoe vinden jullie hem geworden?
Ik heb de onderste laag versierd met een hoeslakentje. De rest met lint en een speentje en het badeentje. Ik wilde hem niet te druk maken vandaar.


En hier een van de fotos van Mihran en ik ( met mijn zusje op de achtergrond):




Ik ga er weer vantussen. Druk! Druk! Druk!
Maar ik vond dat ik dit wel eventjes met jullie moest delen :D

Fijne avond en fijn weekend!!

9 opmerkingen:

  1. Mooie taart en een nog mooiere naam:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Mariska:) what's a wonderful baby boy:)
    And the cake...so beautiful!
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariska, ik had je berichtjes op mijn leeslijst al gedeeltelijk gelezen, maar net als jij he ook ik het DRUK DRUK DRUK. Van harte gefeliciteerd met je neefje! Wat een mooie luiertaart heb je gemaakt. En wat een lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een super mooie
    creatie heb je ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden die luiertaart! En wat een stralende tante ben je! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww Mariska,wat is die super geworden zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die is echt super leuk!!! Wat heb je dat mooi gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Mariska, wat heb je dat leuk gemaakt zeg. Vind het kei mooi! En wat een lieve baby.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa