Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 21 augustus 2012

Ik ben er nog hoor :D

Hoi Allemaal,

Wat lijkt op een eeuwigheid geleden is volgens mij ook echt een eeuwigheid geleden. LOL. Te lang ben ik niet op dit blog geweest, terwijl ik wel druk met mijn boeken blog ben. Maar lezen aan het water doe ik ook liever op het moment dan knutselen en dan kan ik beter mijn boekenblog bij houden dan mijn knutselblog. Maar de afgelopen paar weken heb ik een paar kaartjes gemaakt hoor.

Allereerst had ik wat kaartjes gemaakt voor de rommelmarkt waar ik met mijn zusje op heb gestaan. Van die kaartjes heb ik geen fotos gemaakt. Maar toen een internet vriendin van mij aankondigde dat ze zwanger was moest ik daar natuurlijk een kaartje voor maken.
Dat is deze geworden:





En niet veel later was mijn vriendinnetje Richelle bevallen van een super schattig meisje, genaamd Jessy. En natuurlijk heeft ze al een bijnaam van mij gekregen: Toetie. T is ook gewoon een toetie dus kon er niets anders van maken. LOL.

Voor hun had ik een naam bord gemaakt voor buiten, die ze binnen achter het keukenraam hebben gezet, zag ik later. Kei leuk. Ook had ik een heel mandje met cadeautjes en natuurlijk een kaartje. Van de laatste twee heb ik natuurlijk een foto. Van de eerste was het er gewoon bij in geschoten.








Nu het najaar langzaam inzicht komt, zullen jullie mij natuurlijk weer veel vaker gaan zien op dit blog dan ik de afgelopen maanden ben geweest.

Liefs Mariska

7 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes !!
    Ja klopt, de zomer periode ligt het bij mij ook meestal stil... we zitten veel op de camping en als het dan mooi weer is zijn we lekker op strand enz. Maar we zijn weer begonnen met freubelen, heb er ook echt weer zin in :-)))
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelijk heb je het is ook veel lekkerder om te lezen op het water maar het freubelen ben je nog niet verleerd zie ik wel..erg leuk weer wat je gemaakt hebt knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meis

    Je hebt weer super leuke kaartjes gemaakt!
    Kan me best voorstellen dat je niet aan freubelen denkt als je lekker aan het water kan liggen met een goed boek.
    Zelf hou ik niet van lezen,dus ben eigenlijk wel altijd creatief bezig.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heyy die Mariska,

    Nou jij hebt zeker een zomerstop gehouden..net als ik:) Nou lekker toch. Lezen aan het water kan ook heeel ontspannend zijn. Al ben ik zelf niet zo'n boekenworm, maar aan het water zitten vind ik wel heerlijk:)

    Die kraammand ziet er ook reuze gezellig uit. Die zou ook voor ons nieuwe babykonijn kunnen zijn..lol.

    Verder nog een kleine tip om je foto's iets groter op je blog te plaatsen. Dat staat zo mooi (al zeg ik het zelluf..hihi)
    In je bericht klik je 1 keer op je foto en dan kan je kiezen uit: klein, middel, groot en extra groot.

    Nou toedels, tot een volgende keer;)

    Gigagrotegroetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi dear friend,I'm back from holidays^_^
    Your new creations are fantastic as always:)
    Big big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah, je hebt dus niet stil gezeten. Gelukkig maar ;-) Klinkt leuk allemaal en het ziet er ook allemaal weer even mooi uit! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa