Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 24 augustus 2012

Mo Manning Challenge

Hallo allemaal.

Daar ben ik weer! Ik had gistere zo zin om een kaartje te maken en toen ik deze challenge op het challenge blog van Mo Manning tegen kwam wist ik dat ik daar aan mee moest doen. De challeng is Distressing. En zoals jullie kunnen zien heb ik de destress inkt gebruikt voor de schaduw, het is de enige kleur die ik heb. Ik hoop dat ik hier mee voldoe aan de challenge.






Het stempeltje wat ik heb gebruikt is hier te vinden op de site en heet Kisses. Is ze niet super schattig? Ik moet zeggen dat ik zo wie zo wel een beetje gek aan het worden ben op deze stempeltjes. :D

Ik ben benieuwt wat jullie van mijn kaartje vinden. Tips zijn altijd welkom :D

Fijn weekend allemaal.
Liefs mariska

11 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Mariska
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schat van een kaartje..

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schat van een kaartje

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ingekleurd en je kaart is super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my lovely friend,this card is so gorgeous:)
    The image is so cute,so beautiful:)
    All details is very sweet:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke meisjesachtige kaart! Super al dat roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariska, wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Leuke digi ook en tja, roze, altijd goed bij mij! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute card, Mariska! You used Distress inks for colouring, right? Did you also distressed the paper edges?
    Thank you for joining us at Mo's Digital Pencil.

    Anja (GD)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. molto bello il timbro anche la sia colorazione

    ciao da ale

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa