Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 8 september 2012

Nieuwe kaartjes en Candy

*Even doorlezen tot het einde voor uitleg over mijn candy*

Hoi allemaal.

Ik had gistere een lekker creabea dagje bij mijn ouders.
Wat weer erg gezellig was. En daar heb ik twee condoleance kaartjes gemaakt voor vrienden van me. Dit is de eerste keer dat ik uberhaubt condoleance kaartjes heb gemaakt, want zelfs ik koop ze normaal. Maar ik hoop dat het een beetje gelukt is. Ze krijgen ze als het goed is vandaag binnen.





Verder heb ik nog een kaartje gemaakt voor de challenge van sweet pea :D En die heb ik gemaakt met een stempeltje van sweetpea.





Ik vind hem zelf wel leuk geworden, alleen jammer dat je die inkt restjes aan de onderkant ziet, heeft iemand daar misschien een trucje voor?

Verder wil ik jullie vertellen dat ik eindelijk meer dan 200 volgers heb! Dank jullie wel! Ik maak volgend weekend de winnaar bekent want dan heb ik tijd gehad om nog wat spulletjes voor de candy te kopen :D


Fijn weekend allemaal!!!

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Ik vind de condeleance kaart erg mooi en hel bijzonder.
    Gefeliciteerd met het bereiken van 200 volgers op naar de 250

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi aantal blogvolgers :-)
    Stijlvol condoleancekaartje en heel mooi SweetPea kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je 200 volgers!
    Je kaartjes zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten, aan een condolancekaart heb ik me ook nog nooit durven wagen, maar jouw kaart is erg mooi geworden. De andere is ook erg mooie gedaan.
    Groeten, Aartje

    P.s. Gefeliciteerd met je volgersmijlpaal, super zeg zoveel volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zij het prachtige kaartjes en van
    harte gefeliciteerd met je 200 volgers

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle condoleancekaart en je Sweet Pea kaart is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 prachtige kaarten Mariska!
    het plaatje van de condoleance kaart vind ik erg mooi.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariska,

    Mooie kaarten geworden. Ik stempel eerst en dan stans ik, dus zoals het bij jou is uitgekomen. Dat is dan mijn mal geworden. Ik snij het binnenste gedeelte eruit en dat plak ik dan op het papier. Ik stempel dat de afbeelding nog een keer en haal de mal weg. Als je dan de stans mal er weer overheen doet en stanst dan heb je alleen het gedeelte wat je hebben wil. Je kan ook werken met de stempelliniaal. Dan stansje het stansje, de stempel op de sheet. Je plakt de mal af en stempelt het afdrukje. Het is een klein beetje oefenen, maar het werkt wel. Hoop dat je hier iets aan hebt.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi dear friend,you made two fabulous card^_^
    The first is very elegant the second very sweet with a lovely image^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten, je condoleance kaart is ook goed gelukt hoor!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o en voor de inktrestjes, misschien gewoon een stukje papier erop als je gaat stempelen, dat deel blijft dan wit en het gestelpelde zit op een los papiertje

    (ik hoop dat je het snapt, ik weet niet hoe je het uit moet leggen)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely card! thanks for joining One Sweet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je condoleancekaart is heel stijlvol, Mariska!....je Sweetpea kaart is heel mooi gekleurd en ik vind dat je leuk, bijpassend papier hebt gebruikt...oplossingen voor je probleem zijn inmiddels al genoeg aangedragen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa