Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 20 januari 2013

Kraftin Kimmie

Hoi allemaal,

Pffw...is het weer zondag? Waar gaat de tijd heen? 't Gaat veel te snel, zo'n weekend. Maar ja, daar voor is het een weekend he?

Ik heb nog een kraftin kimmie kaartje gemaakt voor de speciale challenge. Je mag zo vaak mee doen als je wilt en ik doe dus mee met twee kaartjes.



Er moest iets van metaal in zitten. Nou dat is mijn gelukt :D

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe. En kijken jullie even bij mijn actie voor serious request?

Lieve groetjes, mariska

7 opmerkingen:

  1. Fabulous card my dear^_^
    Hugs, and happy sunday,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, met mooi kleurwerk, precies passend bij het papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukerdje meid ondanks dat ik niets met deze stempels heb..fijne zondag peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je veel geluk, ik denk dat je wel goed zit ;-)
    Hele leuke kaartjes, en slim om 3 verschillende te maken!
    Ik duim!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Mariska, ik zal voor je duimen!! Veel succes :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Charlotte has always been one of my favourite Kraftin' Kimmie Stamps...love your pretty card featuring her! Thanks for playing along with our guest designer challenge at Kraftin' Kimmie Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa