Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 23 maart 2013

Belles n whistles

Hoi allemaal!!

Gistere heb ik zoals jullie weten een super leuke dag gehad op de beurs met een vriendin van mij. En vandaag moest ik gewoon met mijn nieuwe spulletjes iets maken.
En dat is een kaartje geworden. De stempel (van belles n wistles) had ik al een tijdje maar nog nooit gebruikt. Zo zonde eigenlijk wat het is een schatje.



Het papier wat ik heb gebruikt is van first edition - rose garden. En ik heb natuurlijk ook gelijk mijn martha stewart en mijn nieuwe bloemetjes gebruikt. :D

Ik gelijk verder met wat workshop projectjes die ik gistere ook heb gekocht. Maar die komen een andere keer op mijn blog te staan.

Fijn weekend allemaal!
Liefs mariska

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor en je stempel heel leuk
    Succes verder met freubelen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en leuke stempel
    veel plezier verder met je spullen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje heb je gemaakt. Stempel is inderdaad heel erg leuk. Prachtige roosjes en schitterend papier hoor.
    Ik ben ook al bezig met mijn gekochte spulletjes. Leuk he, om met nieuwe dingen te werken.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende afbeelding en heerlijk dat glitter, geweldige mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je je geamuseerd hebt op de beurs, maar dat kan bijna niet anders he. Ik vind die stempeltjes ook geweldig, jammer genoeg gebruik ik ze te weinig. Maar ik gebruik mijn stempels over het algemeen gewoon veel te weinig. Dat komt ervan he als je bergen liggen hebt ;-) hihi. In elk geval, heel mooie kaart heb je gemaakt! En die glitters, ja, die horen er gewoon bij!!! :-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, het stempeltje is heel schattig. Je kaartje ook ... en glitters zijn leuk bij deze afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh so pretty Mariska, love the flowers, Karenx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg leuk resultaat ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en een hele leuke stempeltje! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje.
    Leuk je op de beurs gesproken te hebben.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful card my lovely friend,I adore this sweet image and the beautiful colors used^_^Gorgeous embellishments also^_^
    Happy week,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Mariska, zo te lezen hebben jullie lekker genoten op de beurs en je hebt echt prachtige spulletjes gekocht, leuk hoor! Je kaartje ziet er weer helemaal top uit en inderdaad dit stempeltje is echt een schatje! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa