Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 20 maart 2013

Naar de beurs



Wie oh wie gaan er naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen en op welke dag?
Ik ga samen met een vriendin van mij Debby op vrijdag er naar toe.
Mochten jullie ook op vrijdag aanwezig zijn en zin hebben om elkaar eens in real live te ontmoeten. Geef dan maar een gil :D
Lijkt me namelijk super leuk om mijn hobbyvriendinnetjes uit blog en facebook land eens in het echie te ontmoeten :D

Liefs Mariska

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier op de beurs en helaas ik ga niet. Had je graag ontmoet
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska,

    Ik ga wel maar dan op donderdag. Jammer dat ik je dus niet kan ontmoeten maar wie weet een andere keer.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa