Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 17 april 2013

Een magnolia kaartje

Ik maak ze bijna nooit maar sinds ik er een tijdje geleden eentje bij Jacque heb gewonnen moest ik hem gewoon gebruiken. En hier is ze dan.
Met dit kaartje doe ik gelijk mee aan de challenge van Simply Magnolia COLOUR COMBO:





Ik ga verder geen lang verhaal vertellen aan jullie op mijn blog, alleen dat ik nu weer lekker in het zonnetje ga zitten genieten :) Ik wens jullie een hele fijne middag!!

Liefs mariska

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd.
    Heel herkenbaar hoor, ik gebruik ze ook bijna niet meer maar wil niet zeggen dat ik ze niet leuk vind.
    Geniet maar lekker van de zon.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sketch zeg en wat een geweldige kleuren gebruikt, hele moooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaatje Mariska
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Hele lieve Tilda en een mooie kleurencombinatie. Ik heb ook lekker van het zonnetje genoten vandaag :). Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk weer mariska, toch proberen meer kaartjes te maken ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty. I love this Stamp and your embellixhments are just right.
    Gorgeous!
    Hugs
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just gorgeous creation my dear^_^
    Beautiful colors and details^_^ Lovely sweet image^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is prachtig Mariska, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa