Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 7 september 2013

Layout


Hoi allemaal!!

Zoals ik nu eens terug kijk is het al een eeuwigheid geleden dat ik creabea ben geweest en iets heb gepost op mijn blog. Maar in de zomer periode heb ik op een of andere manier wat minder zin om creabea te zijn. 


Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik ben dan graag veel buiten en dingen aan het ondernemen. Al moest er ook veel gewerkt worden jammer genoeg. Lol. Vooral in die warme dagen die we hebben gehad is dat dan toch wel pittig. Vooral als je geen moment stil zit. Ik werk namelijk op een manege en dan hebben we een paar weken ponykamp, excursies, en veel extra dingetjes. En met die warmte hebben we ook veel tropenrooster gedraaid. Dat was dan wel lekker hoor, om 6 uur beginnen en om 13 uur klaar zijn, maar dan ben je na de hand zo brak dat je verder ook niet veel meer doet. 
Maar gelukkig heb ook ik vakantie gehad en toch nog wel wat leuke dingen gedaan. Oa, mijn verjaardag gevierd. En met de fotos die gemaakt zijn ben ik druk aan het scrappen. Heb nog helemaal geen zin om kaartjes te maken en toen ik gistere in Rheden was geweest bij cute stamps and cards, met een vriendin van mij, had ik toch wat leuk papier gehaald, en ben ik begonnen met scrappen. :)

Naar aanleiding van deze sketch van Once Upon A Sketch ben ik een pagina gaan maken. Vind hem zelf wel aardig geworden.
Ik doe dan ook graag mee aan deze challenge en aan de challenge van Basic Grey - Anything Goes





Ik kan jullie zeggen, zoals het er nu voor staat,komen er meer layouts op mijn blog.
Ben benieuwt wat jullie er van vinden.

Fijn weekend allemaal!
Liefs mariska


16 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je vindt je layout wel aardig? Ik vind 'm er erg goed uitzien! Mooi gedaan enne...ik wil MEER MEER MEER layouts van je zien, haha. Ik ben wel aardig bezig gebleven deze zomer met kaartjes en layouts maken. Fijn weekend verder nog, groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw schitterend gemaakt Mariska, ziet er helemaal super uit, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk hoor dat je lekker buiten bent geweest (op het werken na dan).
    De Lay-out die je hebt gemaakt ziet er prachtig uit, mooie foto's en leuke verdeling.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gemaakt, een fijne herinnering
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit, geweldige LO.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty birthday layout. Such lovely photos...
    Thanks for Playing Along with us and at OUAS Please do not forget to upload your layout to Our FB Page
    https://www.facebook.com/pages/Once-Upon-A-Sketch/150044095058422?ref=hl
    for your Chance to be in the draw for our monthly prize :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for letting me know, I didn't know that was one of the rules :)

      Verwijderen
  7. This is very beautiful! Love it! SO glad you joined us at OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy Birthday, Mariska!! I hope you had a lovely day! What a delightful LO of you enjoying your special day!! Thanks for joining us for the September Once Upon A…Sketch Challenge and for posting your LO on our Facebook page! ~ Blessings, Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous scrap page sweetie, I've never made one of these yet. I have scrap books but havn't plucked up the courage to start them lol.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous layout Mariska, a fabulous design and a pretty colour scheme. Your photographs are wonderful!!

    Thank you so much for joining us at Basic Grey Challenge

    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely page, looks like the birthday gathering was a hit! Thank you so much for sharing this happy memory with us at OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a pretty birthday page Marieka, great mix of pp's!! Thanks so much for sharing with us at OUAS!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa