Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 25 oktober 2013

Vraagje.

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer eens en niet eens om een nieuw project te laten zien, maar wel met een vraag. Ik vroeg me namelijk af of jullie weten of er in Rotterdam leuke hobbywinkeltjes zitten. Ik ga er morgen heen met een nichtje van mij en dacht dat dat ook wel leuk was om te bezoeken. Boekhandeltjes zijn ook goed ;) Mijn tweede verslaving is namelijk lezen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Liefs mariska

2 opmerkingen:

  1. Je hebt Harolds in Rotterdam zitten. Dat is een winkel waar ze van alles verkopen op het gebied van tekenen en schilderen, maar ook bijv. copics, derwentpotloden en zo. Verder zou ik het zo niet weten.
    Alvast veel plezier.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet helemaal niets in Rotterdam te zitten maar heb inderdaad wel van Harolds gehoord. Gezellige dag morgen!

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa